MAGFAN!

Min magkatarr har bara blivit värre och värre vilket har slutat upp med att jag haft en lättare feber i två dagar. Jag är lättirriterad, grinar i mina tankar och uppskattar egentligen inte så mycket. Jag försöker så klart att detta inte ska gå ut över min familj med flit men känner mig osäker på om jag lyckats med det eller ej.
 
Dagen till ära har spenderats i hemmet. Malin och hennes svenska kompis kom på besök för att se "Sune i Grekland". Det är nu tredje gången jag sett den och så bra är den väl egentligen inte, men man måste ställa upp för laget!
 
Nu håller jag på och skickar 63 bilder, en och en, i mail till mamma. Mitt liv leker!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0