En dag!

Just nu sitter jag på jobbet. Jag har nu mera insett att jag får ta del av deras nätverk vilket är bra. För då kanske jag kan uppdatera mig lite oftare här på bloggen. Jag arbetar ändå på i ett väldigt bra tempo så kan vara kul med ett nätverk som tidsfördriv.

Igår åkte vi till Sverige och handlade mat. Är helt slut idag då vi kom hem rätt så sent och på det var tvungen att portionera upp allt i olika fryspåsar.

Imorgon är det 17 maj. Norges nationaldag. Jag som i flera års tid velat vara med på det firandet skulle väl aldrig ana att jag en dag skulle bo här och på riktigt få ta del av det. Allt är införskaffat. Klänningen som jag la upp igår och halsbandet. Halsbandet tänkte jag på dig Elina när jag handlade. Änglavingar!!

Nu ska jag torka mig i baken och börja veckans sista arbetsdag.


Kommentarer
Postat av: Elina

Åh!! :)) Ja, så jävla snyggt!!!!! Vill ha. Fyller ju 25 år snart "blink blink" hahaha. (Nejdå, förtjänar inget då jag glömde din) haha

2013-05-17 @ 01:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0