Plötsligt vänder det...

Motgång på motgång med en salig blandning av stress och panik, hej här är mitt liv, välkommen!
 
Ibland kan man inte få som man vill. Vad vill man egentligen? Jag vet inte. Jag vet inte vart det kommer att leda mig. Jag är ett hjärta lättare. Jag föredrar nog det tunga hjärtat med vingar på så man kan flyga lugnt på plats. Nu då? Gilla läget? Va?
 
Jag behöver aktiviteter som får mig att tänka om, åtminstone tänka på annat. Min livsbok är inte slut än hoppas jag. Det jag vill göra nu är att fort bläddra igenom de närmaste kapitälerna, förlita mig helt på ödet när det är dags att börja läsa igen och därifrån bara vissla som att jag inte har fuskat. Eller bli en tvärtemot björn och gå i ide till sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0