PENGAR!!!

Trots att mitt inlägg jag precis skrivit försvann så är jag lika glad för det! Solen skiner, jag har blivit bjuden på något spännande som jag tyvärr inte kan nämna i bloggen (vet inte vilka som läser) och jag ska strax få min andra lön. Skulle dock behöva ett till extrajobb så man får in lite mer!

Igår köpte jag nya hörlurar då mina andra sjöng på sista versen. Dessa är sååå mycket snyggare, bättre och positivare! Nu är det bara spotify P som måste införskaffas...

Imorgon är det midsommarafton. Det firar vi med grillkalas hos oss. Det kommer väl 12 personer åtminstone.

Nu ner mot stan och möta upp Anton. Han ska shoppa skor... Amanda handlade tre par nya igår... Jag då? Ska jag aldrig få handla skor? Det var då själva fanskapet!


Kommentarer
Postat av: Jens

Hahaha måste säga att det där med att du blivit bjuden på något lätt rätt skumt ;) och självklart fixar jag fransarna på dig!! KOM HEM TILL MIG NU!!!! <3 Jag behöver en klumpigare vardag som du får äran att bidra till!!

2013-06-20 @ 12:15:43
URL: http://jennifersjolander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0