NURÅ!!

Igår sa Anton att han kommit på att han köpt en födelsedagspresent till mig som han gömt undan och helt enkelt glömt bort att säga åt mig att leta. Jag fyller år i april. Så i all hysteri tillbringade jag en timme av kvällen igår till att leta. Vad jag skulle leta efter vet jag inte. Vet ingen storlek, ingenting! Så jag hittade inget. Jag bad honom att försöka rimma så jag skulle gissa mig till. Då sa han: röret och smula. Det jag hade hoppats på var snöret och sula. Hahaha! Men tydligen inte.

Idag innan kvällen ska han avslöja... Jag hatar sånt här. Har inte tålamodet till det. Jag vill ha vad det nu är helst igår. Och helst leopardconversen! :') men dom ska det tydligen inte vara enligt mina gissningar igår. Jag ska tydligen bli lite arg men ändå mest glad när jag får den. Den.

Btw, mitt ben är brunare än det andra. FULT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0