Stressad!

Jag har panik just nu. Varför tog jag bara ledigt i 3 dagar? Har ju helgen också men fortfarande alldeles för kort tid. Jag kommer aldrig hinna göra allt jag vill göra.

Torsdag: träffa Natta på förmiddagen, furviksparken därefter med mor (om vädret tillåter förstås).
Fredag: mormor och morfar kommer, sen hem till Fredde och hämta mina saker och umgås.
Lördag: heey semester!
Söndag: svea och mortid,15.00 till Natta!
Måndag: hemfärd vid 16.

Nu måste Jenna försöka klämma sig in där i mitt lilla schema. Om det funkar för fröken fräken! För det var ert halvår senast. Ett halvår. HALVÅR?!?? Helt jävla sjukt!

Den 12 denna månad får jag första beskedet på om jag tagit mig in på högskola. Sista beskedet är 6 augusti. Väldigt sent med tanke på att det brukar börja 10-20 augusti. Hitta boende och hela faderullan på den tiden? Sen uppsägningstiden på mitt jobb. Det skulle underlätta om jag fick ert gött besked redan den 12. Men det händer väl aldrig.

Mitt älskade barn! Imorgon!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0