Oowaoow^^

Känslan av att drunkna i en bok är helt fantastisk! Det är precis vad jag gjort. Jag kan inte ta mig upp/ur. Jag kommer bli fast här. Som jag skrattar, så gott jag mår och vilken annorlunda syn jag helt plötsligt fick på alla män och kvinnor.

När jag var hemma i Sverige tipsade Jenna mig om en bok jag var tvungen att läsa. Så jag drog ett vilt kort och frågade min mor om den boken. Jag menar, hon är ju delägare av ett bibliotek, typ, nästan! Och mycket riktigt. I hennes samling fanns boken. Boken som skulle förändra hennes dotter till ett Monster!!! Okej, det sista var ett skämt... Hur som haver. Boken rockar!!!

Den handlar om att män och kvinnor är olika. Kommer alltid att vara. Det är så roligt skrivet och jag tror alla män och kvinnor känner igen sig i detta beteende. Kul kul kul, hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0