Jobbelijobba!

Måndag, ny vecka nya tag. Har hållit på ute i trädgården hela helgen. Det enda jag gjort för att bryta den trenden är att ha spelat minigolf på en väldigt mysig bana, träffat Tove en stund och varit ute och gått med Bob. Ja just ja, det har blivit en tradition att gå ut och äta på söndagar så även det höll sitt löfte denna helg.

Det ser mörkt ut med att komma in på högskolan i år. Det är så många som har sökt nu på grund av den höga arbetslöshet som är... Vill egentligen bara gå två linjer i hela Sverige så kommer jag inte in på någon av dem kanske man kan söka sig lite längre bort. Norge, USA ja jag kan tänka mig mycket. Blir väl kvar här ett år till och jobbar så får vi se vad som hinner hända under tiden. Om jag inte kommer in i år förstås.

Hur kunde jag glömma att jag varit på ett vikingamuseum!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0