Det märks

Att det är måndag...

Jag är så in i bombens trött och klantig just nu att det enda jag vill är att få tillåtelse att sova.

Det började med att jag tappade en sked med kvarg på golvet. Vid nästa skopa gled den över till andra handen och kladdade ner några fingrar. Tappade hårborsten, borstade kinderna i stället för tänderna, slog i tån i tröskeln, slog i huvudet HÅRT i taket på tåget och nu sist men inte minst tappat hänglåset i backen två gånger, likaså mitt kort till Statkraft. Mina händer vill inte samarbeta med mig idag.

Jag orkar inte med mig själv sånna här dagar. Jag har varit extrem. En kopp kaffe kanske!!!....



Kommentarer
Postat av: Jenna

Det är därför du alltid kommer vara klump-Olle hjärtat ;)

2013-07-01 @ 20:21:41
URL: http://jennifersjolander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0