Jan. 14, 2013

Lite gladare idag!

Igår kväll kom jag och Emma på att vi ville ha truckkort. Idag 8.00 började kursen. Yes! På kvällen åkte vi ut till Valbo och hämtade böckerna. Det tog mig fram till midnatt att läsa de 134 sidorna samt besvara 10 kapitels frågor.

Emma fick alla rätt på provet men hon räknas inte för hon är inte normal. Jag fick 46/50 rätt. Jävligt bra det med då jag inte jobbar bra i stress och press och egentligen behöver en vecka på mig för att fatta. Jag berömmer mig själv, det är jag värd, som jag kämpade igår!

Imorgon ska vi lära oss att köra truck. Det är för mycket som händer i mitt liv, haha!


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha jag kan stå ut med att jag inte räknas ;)

Du var ju supermegabra skulle jag vilja påstå! Kung helt enkelt!

Svar: Hahah ;) Taaack :D Desamma :D
Olivia Sätterlund

2013-01-14 @ 22:07:38
URL: http://wajkii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0