En kickstart!

Idag har jag vaknat upp på fel sida. Jag går och stressar upp mig så förbannat inför Norge att jag ibland drabbas av nervösa sammanbrott. Detta samtidigt som att det är bland den största upplevelse någonsin. Jag flyttar hemifrån! Jag blir en utlänning. Den tunga punkten ligger hos Fredde. Jag grinar nu mera varje gång vi ses samtidigt som jag räknar ner dagarna. Det blir Emmas uppgift att få mig på andra tankar när vi är där borta! Det är nog jobbigast första månaden bara. Man ska lära sig hur de lever/pratar, få in andra rutiner och skaffa ett jobb samtidigt som jag måste sakna mor, särbo, missarna och vännerna! Puuh... Haha.

Nu är det däremot andra bullar som gäller! Sitter på gymmet och laddar med denna! Tänkte ställa mig på rullandet en snabbis innan yoga 2 börjar. Sen sussa hos plupp<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0