Nuså!

Blogg.se appen har varit nere nu i några dagar så har inte kunnat skrivit det jag velat. Har dessutom glömt bort vad det var jag skulle skriva.

Första dagen på jobbet gick bra. Ritade teckningar åt barnen, deltog på fruktstunden och var bara där som ett moraliskt stöd. Typ. Vet ingen mer dag jag kommer få jobba tyvärr.

Igår följde jag med Anton och ett par kompisar till han på en spelkväll. Biljard, pilkastning osv. Det var nice!

Idag är det annat som gäller. Antons humör har allt för ofta blivit dåligt på senaste tiden då vi har två här i huset som ständigt stökar ner men inte tar reda på efter sig. Detta ger ingen trivsam miljö och man skämms över att ta hit folk såvida man inte städar själv. Vilket är högst troligt. Det är ju Anton som står på huset och ligger ute med en ganska saftig deposition så jag förstår att han är rädd om de pengarna.

Hur som haver. Idag ska alla storstäda och ett städschema ska göras. Följs inte detta är det fuskaren som betalar en städare som får grundstäda huset. Låter som en bra idé för nu kanske de andra två på riktigt hjälper till här i huset...

Det var mina dagar de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0