LÄGG AV!!

Du/ni som läser min blogg och drar egna slutsatser om att Fredrik är utbytt mot Anton kan ju vända er ut och in! Att jag får höra det av min egen mamma är ju skandal. Man blir ju inget annat än upprörd. Hallå?

Vad tror folk egentligen? Att jag kanske också gått och blivit lesbisk för att Astrid sover över här rätt ofta? Nu är det mina tankar som tänker omoget...

Fredde är mannen i mitt liv! Jag trodde ni visste det. Jag ska inte behöva skriva något kärleksfullt om honom i min blogg för att bevisa något för andra. Jag pratar med han varje dag och håller nig ständigt uppdaterad på vad som händer där hemma. Jag ska försöka låta bli att bry mig.

Bloggen är en dagbok för mig. Vad som händer under mina dagar. Man kanske borde låsa bloggen och så ger jag ut lösenordet till de jag vet känner mig så det blir slut på dessa egna slutsatser.

Jaaah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0