My lovely sweets!

Egentligen har jag lite ångest över att jag köpte två par skor på en dag... !MEN! Det är skor jag velat ha länge. Plus att jag kände mig ensam.


På tal om ensam, jag är fett ensam. Jenna har nu mera Liam hemma i Sverige, Nadja bor i Norge, Elina bor i Uppsala och Fredrik bor nu mera mer än halvtid i Norge han med. Jonas is the only one och han ska jag först träffa på lördag......

Nya vänner sökes. Uppskattas om du:

Älskar katter och ja, andra lurviga ting.
Har en udda humor, skrattar när ingen annan gör det.
Du ska inte gilla skor utan senare hjälpa mig.
Helst inte dricka alkohol (men fortfarande ha kul ändå).
Ha en förkärlek för mysiga tjejkvällar.
Inte vandra omkring på stan i mjukisar. Och definitivt inte i trasiga skor.
Inte grina om vinden pajar din frisyr, bjud på dig själv.
Ett plus är om du dansar fult men åtminstone försöker.

Känner du dig manad att bli min vän uppskattas omedelbar kontakt. Nej jag är inte oseriös. Jag är redo för fler folk i mitt liv.

Här är skorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0