Lite nytt!

Din sagt, det kanske är oundvikligt att missa att Expert håller på och rear ut allt i hela butiken. Man vill ju inte vara sämre än någon annan små jag åkte också dit.

Jag stod och bet mig i läppen under tiden jag väntade på att få betala. I handen höll jag grejer för fem/sex hundra kronor. Med lite ångest lade jag fram allt på disken och lät köpet gå igenom trotts allt. När jag skulle betala ser jag att något måste ha blivit fel, jag menar, 260 kronor för allt det här? Så jag försökte, med all min kraft, leda bort blicken på säljaren och hoppas att han inte skulle komma på sig själv. Snabbt som fisken röck jag åt mig min påse och skyndade mig ut till bilen. Risken att någon skulle se mig var stor. I stilla frid i låst bil tar jag upp kvittot och synar det.

Historien slutade med att alla varor var dragna. Det var bara en makalöst grym rabatt!

Minneskort, batterier och nya hörlurar från Pioneer (grymma)! Mössan köpte jag igår på Åhléns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0