Lång dag!

I väntan på att tiden ska hoppa fram några timmar:
 
Köpte den där trestegs-concealern från MakeUp Store. Jag har aldrig haft problem med ringar under ögonen förut. Nu för tiden när jag sminkar mig tycker jag att jag ser trött och blåslagen ut, oavsett vad... Testade mitt nya inköp och OJ vilken skillnad. Jag är beroende efter en gång. Den här kommer få följa med mig överallt. Concealer och läppstift, always!
 

Som sagt, om några timmar ska jag fota på en Rockabilly gala åt Arbetarbladet. Jag älskar sån musik så jag längtar som en fjant till kl 21.00. Det var länge sen jag fotade åt tidningen. Senaste gången var kanske i April? Jag hoppas på många fler helgjobb nu när skolkarriären börjar rulla mot sitt slut...
 
Dagen har varit lång. Jag och Fredde har till och med hunnit ut till Valbo och köpt en TV. Jag har tjatat mig hes om detta inköp sen 1 år tillbaka. Nu ska jag tjata om soffbord, matta, myslampor, kuddar, golvmopp, tavlor, hyllor, målarfärg, badrumslampa och en jävla massa grejer till köket. Han måste verkligen avguda mig och min glappa käft.
 
Min nya älskling ↓

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0