Far åt skogen...

Ännu ett Norgeanfall. Fredde blir bara hemma tills på söndag/måndag. Idag ska han till sin syster, imorgon ska jag på pizzaträff så slutar inte jobbet förrän kl 21 på kvällen. Att bara få vara med dig från onsdag till söndag skär i mig. Jag hatar det här.

Om 4 veckor slutar jag jobba. Då kommer jag få all tid i världen till att tänka på hur ensam jag är. 2012, jordens undergång aha...

Under de veckorna ska jag gå på bio, träffa Jenna och Jonas, åka till Uppsala i några dagar till Elina och samtala med Fredrik varje jävla dag. Det är lite smygplaner. Jag är öppen för förslag. Vill så gärna göra något varje dag. "dränka mina sorger med positiv energi" typ!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Gumman, vi måste prata nu nu nu :( skaffa skype !! ladda hem skype på¨download.com och sen skaffa kontot. enkelt på 2 sekundr! okej ? adda mig sen aaydan91 heter jag

Svar: åååh... haha, jag är så lat gällande skype ;( har ju inte ens en cam, hur gör man då? ;D
Olivia Sätterlund

2012-09-10 @ 15:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0