Typ.som.i.en.film.

Idag har jag varit klumpig på en extrem grad samt haft oturen med mig. Man måste leva mitt liv för att inse hur jobbigt det är att vara klumpig. Det vanligaste som händer dagligen:
 
Jag lyssnar med ett öra (jag tror jag fattar med har tappat hela poängen) och säger något opassande i stället.
Spiller mat på kläder och bord precis exakt varenda dag!
Jag felbedömer avstånd och tappar saker.
Min kropp letar sig till kantiga saker som jag ska gå in i.
Snubblar till ofta.
Slår ofta i handen när jag passerar dörrar...
 
Dagens otur var när en bil körde så pass nära mig att en avföringsrik blaskhög badade mig. Praktiskt taget som i en film. Det roliga var att Jonas gick bredvid mig och klarade sig helt från stänk?!? Ungefär som att jag är en magnet som ber om skitiga dagar.
 
Avslutar med något roligt. Både igår och idag har jag kunnat förutse exakta kostnader och vad som komma skall? Ganska kul!
 
Känner mig som min nya profilbild på fb. Haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0