Prima ballerina rasar!

Jag, eller mor rättare sagt har lagt upp en hel hög av mina kläder på tradera. Nu är det dags att posta dom. Det säger hon 20 minuter innan min buss ska gå. Jag känner mig stressad. Inte nog med att bussen var sen. 20 minuter sen...... Så klart!

Hann bara ta med mig 3-9 paket så måste gå med resten när jag kommit hem från mitt dubbel-träningspass. Känner mig dåligt taggad. Jag hatar att stressa i onödan.

Nu ska jag stressa vidare ner mot stan. In på Friskis och hämta ut biljetten och se om Emma har anlänt. Isf får hon följa med mig på lite frimärksköp! Haha.

Tror inte jag hinner inser jag nu. Om 20 minuter börjar passet och jag är inte ens halvvägs till stan :) puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0