Olle tipsar ER!

Vilken kvinna ska inte älska sitt hår. Det hör liksom till. Jag tänkte dela med mig om mina tips som funkar kalas för mitt hår.

Jag tvättar håret max två gånger per vecka. Två gånger med schampo och därefter hårinpackning (som är anpassad för skadat/färgat hår). Efter tvätten låter jag håret handdukstorka i ca fem minuter innan jag applicerar två droppar olja. Min favorit är den som är på bilden från Schwarzkopf. Den går bara att köpa hos ett fåtal frisörer i stan. Kostar kring 230 kr. Finns en budget variant som jag också har, dock inte lika bra men fortfarande helt okej. Den går att köpa på maxi och alla dom där matbutikerna.

Sen råkar jag ha världens bästa mirakulösa torrschampo!!! Köps på Åhléns för 80 kr. Den fungerar även på hopplöst hår!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hm.. kanske borde testa det där torrschampot.. jag har något som jag slutat använda, för det känns fräscht i tio sekunder, men så fort man petar på håret en gång, så blir det fett igen :P

Svar: Det tycker jag absolut att du ska göra :)
Olivia Sätterlund

2012-11-25 @ 15:25:13
URL: http://wajkii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0