Olle är på topp!

Jag har sedan ett tag velat skaffa Allkort på Friskis. Då får jag gå på alla pass också. Jag har bara ingen att gå med... Jag kan ju varken stegen, är inte erfaren och kommer göra bort mig. Därför bestämde jag mig för att jag ska tuffa på mig. Hur jobbigt ska det vara??

Idag på Facebook såg jag att en av mina vänner ville ha någon att träna med så jag slängde dit en kommentar. Dock nappade inte hon på det jag skrev men det gjorde någon annan. Så jag chansade och la till henne som vän. En random tjej. Det verkar som att jag hittat någon nu! Äntligen!!!

I början av nästa år då mitt kort går ut ska jag fixa så hon och jag kan träna med varandra. Taggaaa!

På väg till gymmet nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0