Kräks blod på Facebook

När ska alla JÄVLA bilder på Facebook läggas ner:

*Gilla om du älskar din pappa, ignorera om du vill att han ska dö.
*Like for one respect.
*gilla om du tycker synd om han.

Det är ett as utan fritid som sitter och gör dessa, WHY?!?!! Jag orkar inte läsa fler fåniga texter, hotas eller se några fler döda hundar. Och alla debatter om olika matkedjor. Att någon ramlade in i mjölkhyllan, blev bestulen och matkedjan bjöd på allt han hade i vagnen?? Varför är halva min Facebook fylld av sån här information? Kanske borde ta en vila från den sidan...

OM-JAG-INTE-VORE-BEROENDE-DET-VILL-SÄGA!


Kommentarer
Postat av: Nadja

hahahhahhahha jag dör

2012-11-23 @ 16:11:27
URL: http://www.nattstad.se/nnj
Postat av: Anonym

har skrattat åt de här inlägget i 10 minuter nu :'D

Svar: Haha, FB suger nu för tiden!
Olivia Sätterlund

2012-11-23 @ 16:16:38
URL: http://www.nattstad.se/nnj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0