Flera fartfyllda dagar

Idag har jag träffat det sköna gänget. Det vill säga de jag träffar en gång i veckan för att komma någon vart i andevärlden, ungefär. På tal om andar, jag ska boka in mig hos ett medium inom snar framtid.
 
Imorgon börjar jag med spinning. Senare ska jag och Mor äta fiskburgare på Max, my wish! Därefter pumpa-umpa hemma hos Natta. Öl, vin, vattenpipa och ett skönt gäng får avsluta fredagen.
 
På lördag köper Fredde en kissemiss. Så från klockan 14,00 har Fredrik en klösig framtid att ta vara på. Plus att Greveholm börjar. Mina ögon kommer slicka med blicken en kvart om dagen 24 dagar framåt
 
På söndag är det första advent! Hur det ska firas har jag inte tänkt ut än. Ska iväg och slåss med Emma åtminstone! Och därefter Ki-balans, en mer aktiv form av yoga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0