Jajamänsan fattas bara!

Det här blir mitt sista blogginlägg på 16 dagar. Det är inte lång tid kvar nu. 10.30 imorgon bitti går tåget. Helt sjukt...

Hur som haver, jag hoppas att ni får guldväder här hemma i Sverige. Det är inte mer än rättvist tycker jag. Själv ska jag och Fredde försöka göra det bästa av det hela. Jag vet inte vad som väntar oss när vi kommit fram. En safaritripp, åka fallskärm bakom båt och ta fina bilder är något vi hoppas på. Så klart njuta av landet, testa nya maträtter, rätta sig efter annan kultur och miljö, ja allt ska bli så himla spännande!

Jag kommer sakna alla mina nära och kära. Två veckor är en ganska lagom tid att vara borta ändå. Man hinner göra det mesta samt få en liten hemlängtan. Lite nya oanvända kläder väntar i resväskan också. Det här kommer bli bra! OCH, vart tog min förkylning vägen? Puts väck Jag ville inte vara sjuk till resan och det slapp jag bli! Allt går med vilja, ett motto jag för evigt tänker rätta mig efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0