Lista.

jag saknar.. förra sommaren.
jag pratar.. med mig själv typ hela tiden.
jag skrattar.. när ingen annan gör det.
jag tycker om.. mat. Jag praktiskt taget lever för mat...
jag avskyr när folk.. inte står på sig, är oärlig.
mina närmaste vänner är.. en del av mig.
min första vän hette.. Louise.
kärlek är.. en känsla som tolkas olika beroende på situation.
min favoritfilm är.. obestämd.
när jag borstar tänderna.. brukar skummet rinna från min mun.
när jag lagar mat.. blir mamma glad.
jag är rädd för.. att göra mig illa omtyckt.
jag önskar.. mig en till kisse.
den värsta känslan är.. tomhet.
den bästa känslan är.. att vara överlycklig
jag vill.. bli miljardär utan ansträngning.
jag är.. ett matvrak som älskar att asgarva.
jag är sämst på.. att hantera spindlar.
jag kommer alltid att vara.. speciell/mig själv.
det finaste som finns.. är lycka.
i sommar.. sprider jag glädje kring mig.
sist jag grät var.. i helgen.
jag kan.. ibland göra oväntade saker.
min mobiltelefon är.. en iPhone 4S.
när jag vaknar på morgonen.. brukar jag alltid ropa på Svea.
innan jag somnar.. spelar jag alltid mobilspel.
just nu håller jag på att.. kolla på BB. Reklam nu.
jag har aldrig.. känt mig så omtyckt som jag gör nu.
idag har jag.. tränat, solat och gått på bio.
på gymnasiet.. fick jag mitt stora intresse för fotografi.
jag vill verkligen.. gå i mina drömmars fotspår.

Kommentarer
Postat av: Elina

<3 Gillar dina svar!!!

2012-05-22 @ 23:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0