Hoow yää ooh yää

Nästa vecka åker jag och Fredrik till Tunisien. Jag praktiskt taget flyger omkring som ett raketskott. Det börjar bli dags att köpa solkräm, duschtvål mm. Jag brukar handla allt som luktar Cocos och Aloe Vera när jag ska på solsemester. Dom lukterna är semester för mig!

Det är mycket som ska hinnas med denna vecka. Redan imorgon ska jag gå en utbildningskurs för mitt nya arbete som SKOLFOTOGRAF! Kan någon förstå min glädje? Jag har två olika jobb som fotograf.

Arbetsförmedlingen skrattade åt mig när jag sa att det är foto jag vill hålla på med. De sa: Ja det är kul att du har starka drömmar MEN konkurrensen är tyvärr för stor för att komma in på något av de. Dra er baklänges och ät kattmat upp och ner känner jag!

Imorgon firar även jag och Fredrik ett år. Det känns som att vi har varit tillsammans i en evighet fast ändå inte. Vi firar det genom att flyga till Afrika.

Bild från Turkiet-resan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0