Svalde mitt liv, hostade upp det nya!

Jag tackade just JA till tjänsten i mitt liv, typ! Jag är överlycklig, jag spricker, jag hoppar från moln till moln. Vilken otrolig dag!

På något vis kände jag att den här tjänsten var min. Något i mitt undermedvetna har för länge sedan planerat allt detta. Jag är redo! Jag vill NU. De valde mig, mig av alla tusentals? Jag som inte hade bil, inte ansträngde mig för att komma så här långt. Det var först efter att ha varit på intervju som jag förstod att den här tjänsten är min, och det är den nu!

Jag är fan begåvad! De har aldrig anställt någon i min ålder förut. Jag, Olivia var den första. Ååå Gud, det här är en stolthet jag kommer kunna leva länge på. Jag kommer aldrig kunna somna inatt. Jag vill ju fira!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0