Snart möts vi!

Eftersom Elina nu mera bor i Uppsala finns inte tiden till att ses lika ofta. Det finns en hel del fördelar med det. Man uppskattar och tar vara på varje sekund betydligt mer än om man kan ses varje dag. Sen har jag tusen anledningar att åka till Uppsala.

Du är ganska ny i mitt liv. Det tog inte många minuter förrän du gick raka vägen in i mitt hjärta och roffade åt dig en stor plats. Våra skratt tillsammans ekar i mitt huvud. Ofta.

Det finns också många töntiga delar med dig som jag känner igen mig själv i. Därför kan jag inte låta bli att skratta. Du är så dramatisk. Antingen är det jordens undergång som skall visas med djup sorg och förståelse. Eller så är dina mungipor så enorma att de petar Gud i stjärten. Oftast det sistnämnda.

På onsdag kommer jag med täcke och hela faderullan. Då jävlar ska du få se en brud som kan laga tacos! På schemat står det skratt och glädje, mys i överdrivna mängder och ännu mer av allt det! 

Bild från i somras. Klockan 6 på morgonen om jag får be...

Kommentarer
Postat av: Elina

Men OLIVIA!!! Nu blir jag skrattigt rörd ;D sen att du är en jävel på att formulera dig gör ju allt sååå mycket bättre!!!



Du & Jag <3 En fantastisk duo!

2012-05-14 @ 20:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0