Fantastiska dag, ta aldrig slut!

Jag älskar att vakna upp med ett leende på läpparna. Därefter låta den glada känslan växa och bli större. Det är så jag känner mig när jag kryper upp i Freddes famn.

Han och jag i samma bubbla. Vår starka bubbla. Där innanför finns glädjen, styrkan och friheten. En frihet som låser en till en viss procent vilket är naturlligt, men att samtidigt få uppleva friheten där vi svävar. I vår bubbla. Allt annat snurrar. Ibland hoppar jag bland de rosa molnen där uppe, alldeles själv. Det händer att jag felbedömer avståndet och trillar ner. Ner på jorden eller snarare tillbaka till verkligheten. Jag vill fly, fly in i Freddes famn, och i vår bubbla sväva tillbaka, tillbaka till mitt hem. 

Om det var möjligt skulle jag ta med mig er dit och visa hur fint jag bor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0