U.S.A

Idag har jag varit runt och sökt lite sommarjobb. Som första intryck tänkte jag inte klä mig i svart. Helst i starka färger så man blir ihågkommen? Fast fortfarande väldigt vardagligt.

På mig har jag min USA-tröja från Carlings, mina nya blå-blåa jeans från H&M, mina vita lysande skor från H&M samt en svart skinnjacka från Cubus. Jag ska rocka på alla mina anställningsintervjuer hade jag tänkt, haha!

Sen ska jag och Jenna söka jobb i Norge. Hellre det än allt annat. Kul om det skulle bli av så man får göra något som man vanligtvis inte brukar göra.

Rocki'n da feta fuck or what-e what?!? ;)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag har också sökt jobb i Norge i Oslo :) sök där så hamnar vi i samma stad och kan ha rajtan tajtan emellan jobben ;D tråkigt och inte känna ngn i en stad :D

2012-03-22 @ 21:29:48
URL: http://nattstad.se/nnj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0