Oj oj OJ då!

5 kanske inte så självklara saker om Olle!

Bokom min dörr har jag en form av trumpet som jag gormar i när mamma hör mig dåligt...


Ibland överskattar jag min kunskap till att kunna förvandla ett gammalt plagg till något personligt och unikt. Och ungefäääär så här känner jag mig då!


Jag kan inte dricka alkoholhaltiga drycker utan att bli ett vandrande psyk. Senaste gången pös jag på egen hand från festen. Kände mig bortglömd. Gick hem till Freddes tomma lya. Slog i sängen och skrek. Sprang ner på stan så ingen skulle hinna uppfatta att jag var hysterisk? LOL. Blev rasande när Fredde ringde och runade hela vägen hem igen?!?! LOLLOLOLOLOL.

Jag har inte gett upp mitt läskdrickande helt. Men jag är faktiskt inte beroende av det längre.

Jag blir sjukt ledsen när jag inte träffat min älskade Fredrik på två dagar och uppåt... Jag kan till och med grina i smyg när jag är med han bara för att jag trivs så mycket. Favoritplatsen är att vila med huvudet på hans bröst med huvudet vridet lätt mot halsen och känna hans andetag skapa en virvel i håret♥ En puss i pannan och jag smälter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0