zZZzzZ

Nu känner jag igen mig själv. Olle den mörk-brun-hårige. Sjukt tråkigt. Väldigt vanligt. Det tog mig två färgningar för att få bort det rosa till en brun färg. Hade det inte varit så himla jobbigt att underhålla den röda färgen skulle jag aldrig någonsin ha bytt tillbaka. Om jag tvingas bära peruk någon gång i livet ska den vara röd. Enkelt, smidigt och bra. Fram tills dess får jag helt enkelt stå ut. Ett litet tag till i alla fall.
 
Denna dag har spenderats med både Jenna och Jonas på stan. Vi alla tre hade ärenden av olika slag så det var perfekt att smälla ihop 3 flugor i 1 smäll! Jonas blev ett par skor rikare, Jenna blev mätt i magen och jag var tvungen att handla min "andra" hårfärg eftersom den första färgningen gick käpp rätt åt skogen.
 
Nöjd och glad ska jag krypa ner i sängen med världens bästa bok.
 
Majs rimmar på?....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0