Jag har skrivit det förr och skriver det igen

Mina p-piller förstör mitt freaking awesome life. Varenda grej förstoras upp och alla gränser suddas ut. Hela dagen har jag varit nergrävd i en håla fylld av djup depression. Jag började nästan grina när jag tränade? Var tvungen att låsa in mig på toa ett tag och ta djupa andetag. Skakade.
 
Mina andra p-piller som jag käkade kunde jag skryta att jag inte grinat på ett helt år. Jag vet, as-ball brud! Men jag föredrar hellre att inte gråta än att vara en sprängfylld känslobomb stup i kvarten. Tyvärr måste jag äta hormoner pga olika besvär med min kropp. What to do..
 
Nu ska jag åka hem till Fredde och försöka att inte förstöra hans grymma dag. Men bara en sån sak som att han för bara någon dag sen kollat på filmen som han OCH jag skulle se tillsammans fick mig att bita mig i läppen och torka bort lite tårar. Det handlar mer om en principsak. Jag har längtat efter något jätte-länge och så skiter han i det och gör det själv. När man pratat om det länge.
 
Jag ska försöka göra en tvärvändning på mitt humör snarast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0