Blandsaft!

Mitt tillstånd: Trött.
 
Det blev lite ändringar med antalet folk som skulle med till Limön. Därför frågade jag min mest impulsiva vän om hon ville följa med. Elina. Limön är inte min grej. Jag fattar inte hysterin, ååå vi måste till Limön, Limön, Limön, Liiiimöööön!!!! Jag har fått uppfattningen om att det ska vara värsta stället. Att det är där det händer, typ. Vi hade i alla fall tur med vädret! Och inga myggbett.
 
Vi har ett gäng madrasser till utemöblerna i soffan. Jag somnade just på dessa. Jag låg ungefär som en regnbågs-bro över dessa dynor. En äkta latmask är ej kräsen...haha! Nu när mitt humör sakta börjar komma tillbaka är ju frågan vad som händer. Man kanske ska starta vattenpipan? Sitta och bubbla med den ett tag. Jag köpte den i Tunisien. Skitsnygg och passar perfekt i mitt "andligare hörn" bredvid Buddha i rummet.
 
Jag tog en ny bild på Fredde som han ska ha i sitt CV igår. Han åker till Finland idag med syster ♥ man! Min fina fina pojke!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0