Tillstånd: Helt pantad.

Redan klockan ett idag satt jag och Fredde i en biosalong. Vi kikade på Ice Age. Helt okej rulle med snuttar av sjukt roliga händelser. Dock inte lika bra som de andra.
 
Jag har belastat min hjärna med en massa tankar och sovit dåligt. Därför är jag mer vimsig och okoncentrerad än vanligt. Fredde har lovat mig en massage senare ikväll. Jag kommer toksomna så fort han sätter handen på mig!
 
Jag ska köpa en läsk senare. Bara tanken får mig att, tagga till? Ännu en sak i mitt liv jag måste ta tag i. Mitt liv kan man döpa om till Läsk. Jag svettas väl snart läsk. Börjar tvätta håret i läsk? Sover i en vattensäng fylld med läsk? Ja det är ju en tidsfråga.
 
Ha på mig nya kläderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0