Skjutsa mig till sängen.

Tillstånd: Rutten inomhus planta...
 
Idag sov jag länge. Alldeles för länge. Klockan tickade iväg mot lunch och jag började helt plötsligt få "en ANING tidsbrist". Jag är så fake. Vid halv 12 ringde Fredrik och ville prata. Han frågade om jag sov, lite sur ton... Jag: EEH NJAAA, sova nu? Jag ligger och läser faktiskt. Eller? Jag önskade att det hade varit så i alla fall. 
 
Vid halv tre mötte jag upp Fredrik utanför hans gym. Där öste vi. Praktiskt taget dog. Vi körde ett sånt där ös medvetslös pass med en massa uthållighetsövningar. Mjölksyran tog över mitt liv.
 
Nu när jag mättat magen med sallad står bada härnäst på schemat. Om vi orkar ska vi starta vattenpipan senare. Som sagt, är väldigt utmattad. Ungefär som att hoppa från ett 12:våningshus rakt ner i en säng. Pang, zZZzzZZz.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0