Puss och kram, livet!

Idag har jag varit ute hela dagen. Jag menar verkligen hela dagen.
 
Till en början åkte jag iväg med Svea till en salong på söder för att göra en nagelförkortning (vi åkte till zoo och klippte klorna), därefter lämnade jag in den gyllene lappen som gör att jag får pengar varje månad.
 
Resten av dagen har jag spenderat på baksidan i solen med läsk och bok. Jag började störtgrina. Så kraftfulla tårar att jag inte ens kunde ana orden i boken. Grannarna lär ju fundera vad det är för psyk som bor i detta hem. Hände dock en väldigt sorglig sak i boken...
 
På eftermiddagen har jag strosat runt på stan med Jenna, tagit en läsk i solen, snackat länge med stans kända alkisar, ätit samtidigt som vi har pratat i orimliga mängder.
 
Nu på senkvällen har jag tagit en långpromenad med Nadja. Lite spontant så där. Som vanligt mycket prat även där. Jag är så glad och nöjd över denna dag!
 
Imorgon börjar sommarkväll. Det innebär: träffa en massa folk och öla lite. Plus att jag äntligen får träffa min älskade Fredrik imorgon. Puss på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0