Beröm till mig själv

Jag är en helt fantastisk människa. Jag är så himla duktig. Både när det gäller träning och när det gäller träning, träning alltså. Jag är bra. Dock är inte mat och sötintaget inräknat, men ändå. Duktig.
 
Jag tycker det är riktigt snyggt med kvinnor som har muskler. Måttligt biff. Det ska vara lite magrutor, tränade ben/armar, välformad röv och stadiga axlar. Det ska synas att människan tycker om att träna. Nu har jag väldigt många delar att ändra på för att uppnå allt detta. Huvudfokuset med min träning är att tappa något kilo och bygga axlar. Som det ser ut nu ser det ut som att mina armar hänger ut från halsen och att jag saknar axlar. Då jag har breda höfter kan det se kul ut.
 
Jag har gått från att knappt orka lyfta 1 kg till att kunna köra med 6 kg fria vikter i axelövningar. Andra märker inte någon direkt skillnad på mina axlar. En minimal förändring som jag ser. Fredde påpekade det senast på gymmet. Det gjorde mig glad!
 
Se så se så, huuh huuh huuh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0