All Star, mums!

Igår till sista sommarkväll valde jag högklackade skor som inte tål regn, jag svettades hårdare än ett gympass, livet när det helt plötsligt började regna, blev totalt nollställd när det gällde att tagga till. 
 
Efter att i princip ha gått till varenda uteservering i Gävle hamnade vi tillslut på All Star. Mitt tillstånd just då var nära ett grina-anfall. Jag tror ingen förstår hur svettig jag var eller att jag för en gångs skull orkat göra mig fin vilket vid det här laget inte märktes. För att lösa ut en gladare Olle satte jag mig i ett hörn, längst bort från mängden och tiggde åt mig en vatten. Mina linser började skava också...
 
Efter min vatten fick jag ett glädjerus och var jätteglad hela kvällen lång!! Mitt humör :'))
 
Jag drack för första gången en Rosa panter. Det ska bli en standard när jag går ut. Så god var den. Ja men GUD så himla god den var. På fredag ska jag ha två!
 
Btw, jag som inte ens tycker om mjölkdrinkar. Det råkade just bli mitt liv.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0