Shopping ger glädje!

Jag och Fredrik har spenderat större delen av tiden på stan idag. Jag kom hem med ett par enkla, skitsnygga jeans med en dragkedjedetalj längst ner på brallan, ett par håliga tights (kvinnan som äger 6 par svarta tights redan) och en baströja med örnar på! Allt detta från Gina tricot.

Fredde skulle köpa ett par träningsskor. Helt plötsligt drar han fram jordens snobb sida och säger till expediten: Ja, asså jag är fruktansvärt kräsen och jag tycker alla de här träningsskorna ser fula ut. Som den här tex, ser ut som att den är köpt på ÖB och kostar 2000 kr.

HAHAHA, jag DOG när jag hörde detta. Sen när vart Fredde snobb? Annars är det jag som klagar, antar att jag slapp göra det den här gången!!

Kanske slänger upp en bild på jeansen senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0