Neva-evaaah!

Det slog mig precis att jag och Fredrik aldrig kommer kunna flytta ihop. Såvida HAN inte ändrar på sig. Han vill att sovrummets element ska stå på maximal värme och jag vill inte ha elementet på alls.

Vad är skönast, hans eller mitt sätt?

Bara stupa sig i säng utan att ha en tanke på att dra täcket över sig. Man kan till och med vara nakenfis utan att frysa. Eller att ha tagit en varm och lång dusch, bara längta tills man får krypa ner under det där stora, väldoftande och fluffiga täcket och skapa värme. Därefter njuta av den friska luft man andas in!

Nå? Ligga och fläta sig med täcket i ett kokhett rum eller uppleva friheten under det stora omfamnade täcket med en blandning av sval/frisk miljö...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0