Bio i massor!

Jag har insett att det kommer bli en hel del "gå på bio" nu. Det är riktigt många filmer som verkar bra som kommer ut inom kort tid! Jag koncentrerar mig som bäst är på bio dessutom. Annars är det lätt hänt att jag dunkar igång en kärleks/komedi som jag känner mig bekväm vid.

På torsdag kanske jag och Fredde ska gå och se den där nya med Johnny Depp. Är helt pantad när det gäller att komma ihåg filmtitlar... På tisdag ska jag på förhandsvisning. Någon svensk komedi som utspelar sig i Thailand. Den verkar dödligt kul.

Dessutom kommer det ut en skräckis om någon månad som verkar vara en sån där "skita på sig film" som man bara MÅSTE se på bio.

Jag har ju 4 gratis biljetter att utnyttja och finner ett stort tillfälle till det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0