Xoxo

Idag har jag lärt min morfar första lektionen om en dator. Hur man startar den, att man klickar på kryss om man vill bli av med en ruta, hur man drar in bilder i en mapp och skillnaden mellan vänster och höger knapp på musen. För att vara första gången morfar petar på en dator är jag jävligt stolt!

För utom det har jag suttit gömd under en tjock filt och huttrat och sovit till och från.

Nyss tog jag mig ut på en långsam promenad runt kvarteret. Det gick trögt!! Min fjällrävenjacka, täckbyxor, mössa och uggs fick bli min täckmantel. Under det grundade jag mig på tights, en tröja och över det en jumpsuit gjord av fleece med inbyggda tofflor. Jag glömde nämna att jag tog med mig två vänstervantar ut på promenaden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0