Klockan 05.25...

... Ligger fortfarande och fördriver tiden.

Den här gången är jag sjuk på riktigt och med det menar jag värkande bihålor, huvudvärk, hosta, kväljningar, feber och täppt näsa.

Det är verkligen frustrerande att inte kunna sova. Jag har legat och försökt i 6 timmar. Bihålorna har värkt för mycket när jag legat ner att det helt enkelt inte har gått. Fredde har legat och tagit upp större delen av sängen. Inte nog med att han har varit glödhet så jag själv fått lida av värmeslag. Som om det inte räcker, nej, han har också tryckt ut mig med sin vassa armbåge.

Som tur är har jag inga festliga planer för nyår så någon panik över att vara sjuk behöver jag inte oroa mig över.

Nu började Snobben på tv. Det var länge sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0