Jag....DÖÖÖÖR!!! (<3)

Igår var jag på Göransson Arena och bidrog till folkmassa under Rock Klassikers event. Jag praktiskt taget dör av lycka.
 
När biljetterna släpptes högg jag och mamma tag i biljetter direkt. Jag menar, SCORPIONS?!? De skulle spela i Sverige, i Sandviken!!! Vi kollade inte upp vilka andra band som skulle spela då Scorpions var en anledning nog till att köpa. Senare upptäcker vi att Skunk Anansie också skulle vara med. Gaaaaah, SKUNK ANANSIE!!!! Jag blev så glad att jag började dansa fuldansen, typ...
 
Nu kommer vi till den bästa delen. Vi stod så nära scenen man kunde komma!!! GAAAH!!!  Av 10 000 personer var jag,mamma och Jonas några av de få som hade så bra sikt. Vi hade platserna trycket bakom oss villa åt! Att vi stod där från 19:30-23:30 nämns aldrig i detta inlägg.
 
Visste ni att Scorpions inte kommer spela nå mer? De kör sin sista konsert i Norge nu. Till minne av bandet som fått mitt hjärta att dunka köpte jag en T-shirt av dem.
 
Innan jag avslutar inlägget måste jag bara dela med mig av vilken fantastiskt häftig kvinna Skunk Anansie är. Det är en brud med attityd som lägger ner stora delar av sitt liv till att kämpa emot krig och svält. Hon har väldigt betydelsefulla texter.
 
Ja justja, JAG NUDDADE SÅNGAREN I SCORPIONS! :D
 
Och här har vi Skunken :D
Jag har en massa bilder och videos från kvällen. Orkar dock inte ta tag i det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0