Fantastic!

Jag älskar när jag har mycket att göra under en dag. Som idag. Egentligen har jag inte gjort något speciellt men det räcker för att jag ska känna mig tillfredsställd.
 
Nattade över hos Fredde vilket gjorde att jag tillbringade hela förmiddagen där. Därefter en promenad ner till stan där gymplikten kallade. Jag har skrivit under en hel hög med julkort, kände mig lite som en kändis. Nu ska jag beställa en massa bilder från konserten på photomic.se. Jag som fotograf får nu 53% i rabatt plus att bilderna blir tusen gånger bättre än när man beställer från stan.
 
Nu väntar jag på att Nadja ska bli klar så jag äntligen får träffa henne!!!! Vi ska på bio. Sista filmen från Twilight-serien. Tro det eller ej men Fredde frågade om han fick följa med? Jag sa med en skeptisk ton: du tycker ju inte ens om de där filmerna. Till Svar: Ja, men, troru jag skulle gå på dåliga filmer på bio (kaxigt sagt)? Han har alltså ändrat uppfattning. Good Boy!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0