Stört pepp!

Jag har varit inne länge på att gå till någon skönhetsstudio och fixa mina ögonbryn. Alltså tatuera in ett par! Skulle vilja ha en mer lyftande form än vad jag har nu. Jag hade ju planer i somras på att göra detta men övervägde när jag såg priset. Nu har jag hittat ett förvånansvärt bra pris. 2800 för ett par nya ögonbryn och det håller i mellan 1-3 år. När lönen kommer ska jag se över situationen. 
 
Man kan aldrig måla ett par bryn lika snygga som ett par tatuerade. Sen försvinner det efter ett tag så det är ingen big deal. Eller? Överväger.
 
 

Kommentarer
Postat av: Nadja

På vilket ställe, i gävle? Har också funderat på det dom här dagarna faktiskt haha ! ;O

Svar: PÅ hair and beauty center vid tågstationen =)
Olivia Sätterlund

2012-08-31 @ 01:31:33
URL: http://www.nattstad.se/nnj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0