Planering!

Jag är just nu ingen höjdare att umgås med. Är så himla stressad/nervös inför morgondagen. Egentligen är allt klappat och klart. Hyrbilen är hämtad, har laddat ner en talande GPS, kameragrejerna som ska med är kontrollerat, ringt fotografen jag ska vara där med, kollat tid och kilometrar till dit jag ska. Ja allt är egentligen coollugnt...

 

För att koppla av lite är jag på väg mot bion nu. Ska se snabba cash med Fredrik. Nu ska jag försöka skärpa mig. Bara man petar på mig skriker jag. Ett förjävligt humör.


Kommentarer
Postat av: Nadja

Haha i know your feeling. Är sjukt nervös jag med inför min första jobbdag imorgon !! Är typ lika helspänd som du :D Men lycka till, kommer nog gå lika fint som mig :)

Svar: Lycka till själv tokfia :D<3
Olivia Sätterlund

2012-08-20 @ 01:59:36
URL: http://www.nattstad.se/nnj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0