Men så är jag!

Jag har alltid hatat detta uttryck: Ja men så är jag. Acceptera!

Man kan inte alltid vara sig själv? Jag kan till exempel inte vandra in på en anställningsintervju, lyfta på benet, släppa en blötfis och därefter skylla på att så är jag. Jag har aldrig förstått hur man pallar livet när man är så egoistisk?  Bara man vet vad vett och etikett är kommer man sjukt långt här i livet.

Jag är väldigt upprörd över hur BB kan behålla Marcel (BigBrotherTalk). Han totalmobbar Hanna J. Han trycker ner henne så hårt. Plocka ut den idioten som ni gjorde med Sipan. Gaaah, bajsa på dig ditt....DITT. as! Hihi ♥


Kommentarer
Postat av: Elina

ELLER HUR!!!

2012-04-06 @ 01:14:50
Postat av: Mikaela

hahaha du är skön du Olle ;) men du har ju rätt!

2012-04-06 @ 08:54:19
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0