LOL x MEGA + EXTRA

Är jag verkligen så speciell? Att man efter flera förjävliga år inte kan gå vidare med sitt och glömma mitt som aldrig någonsin var ditt? Jag vill sända dig till andra sidan jordklotet och radera mig ur din hjärna.

Haha, kommer ni ihåg Dr Kosmos? Barnprogrammet som gick när vi var små. När han gick på en grön gräsmatta fram och tillbaka tills det blev ett stort hål? Så gör du. Du går aldrig vidare... Bara fram och tillbaka. När Kosmos nådde botten tändes en sån där "aha-lampa". Hoppas den lampan hinner tändas för dig innan folk begraver dig levande. Det blir jobbigt annars!


Kommentarer
Postat av: Nadja

HAHAHA jag dör, fortf den jag tror de är? Och åååh! jag ÄLSKADE cosmos när jag var liten ! Vilken nostalgi jag fick. Hörru har du tid och ses i helgen :D nu måste vi catcha upp på förlorad tid!

2012-04-11 @ 23:22:57
URL: http://nattstad.se/nnj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0